sâmbătă, 4 martie 2017

Un bunic intelept :)


Un bunic, el înțelept
Sosea de la lucru-acasă,
Când în calea lui apare
Nepoțica lui, frumoasă.

"Buniiiicule, buniiicule
Îmi spui te rog o poveste?"
-"Desigur, nepoată scumpă
Lupii mei, ea se numește!"

A fost odată, c-an povești, în sufletul meu cel plin.
Doi lupi singuri, și răniți, ce se băteau ei divin!
Unul din ei, era bun, lupta pentru vreo simplă pace,
Încerca din răsputeri, lumea-n veci să n-o atace!
Milostiv, dăruitor, bun la suflet, era el
Dar luat de prost de oameni, fiind cică era sincer.

Celălalt, era feroce, și mereu invidios...
Viclean, șiret, fără iubire, cuvântul lui de prisos.
Orice făcea în astă lume, era doar pentru profit,
Era cum nu tre' să fii, egoistul cel bârfit.

Iar amândoi, zilnic luptau, o luptă strașnică-ntre ei,
Era o luptă ca pe vremuri, o luptă între cei doi Zei!
Și crede-mă, fata lu' bunu, asta este cea mai grea
Luptă care-n lumea asta, nicidecum s-a termina'!

"Buniiicule, dar zi-mi și mie, care este cel mai tare?
Care dintre acești doi lupi, câstigă lupta-n final oare?"

"Acești lupi, zilnic se bat, în sufletul tău cât crești
Iar lupta o va câștiga, lupul pe care-l hrănești..."

P.S. tu pe care-l hrănești? #wolf - #wolf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu