sâmbătă, 4 martie 2017

Deviere mentala (again) .


Am pe hârtie sute de poezii...
Iar în cap alte zeci de mii.
Aș vrea să le pot scrie pe toate,
Așa m-aș elibera de tot,
poate...

Toți suntem asemenea unor ceasuri,
Putem da înainte, trăind mai rapid,
Putem da înapoi, trăind in trecut...
Dar nu putem opri timpul cel perfid.

Deși uneori am vrea această putere,
Te rog Doamne, dă-mi-o!
Lasă-mă să opresc timpul acum...
Să mă bucur mai mult de acest,
drum.

Dar toți știm prea bine că,
"Doamne, Doamne",...
E doar o justificare fictivă,
Pentru o liniște sufletească,
activă.

Întrebarea fanaticilor de viitor,
Fiind... "Doamne", dacă mă rog...
am să mor?

Iubirea justificată, e cea mai falsă iubire...
Nu te pot iubi ca să mă iubești,
Nu te pot iubi pentru că....
Dar te iubesc fiindcă exiști!

Deviez mental uneori, și văd...
Dar totuși mă întreb precum și alții s-ar întreba,
Dacă "Dumnezeu" nu vrea să mâncăm animale,
De ce le-a făcut din carne?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu