sâmbătă, 4 martie 2017

Un simplu multumesc tuturor!


Tată, mamă, vă mulțumesc că m-ați creat,
Dar ție mamă-n special, că mi-ai dat viață, m-ai ajutat.
Vă mulțumesc bunicilor, căci și prin voi noi am crescut,
Unii v-ați dus, alții ați rămas, dar mereu ne-ați iubit mult.
Mulțumesc prietenilor, chiar și celor ce m-au lăsat,
Prin voi am învățat să lupt și să joc cu ce mi-e dat.
Le mulțumesc dușmanilor, am trăit cu frică-n mine,
Frica care-am acceptat-o, la rău precum și la bine.
Vă mulțumesc fetelor, m-ați iubit și m-ați trădat,
Chiar dac-am făcut la fel, vă mulțumesc, am învățat!!!
Mulțumesc și ție viață, zilnic mă pui la-ncercare,
Te voi considera mereu, întâia mea provocare.
Mulțumesc persoanei mele, precum și creierului meu,
M-ați îndrumat spre bine, chiar dacă nu mereu.
Mulțumesc într-un final, ție Doamne, dacă exiști,
Și-mi doresc doar atât, pune-un zâmbet pe oameni triști!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu