joi, 23 iulie 2015

O oarecare cucerire....

Am fost intrebat intr-o zi de o fată "Spune-mi și mie cum ai cucerit o femeie? "
Am zis "OK" accept challenge`u... așa că hai să impărtășim cu toții această cucerire. :)

   Inițial totul a inceput cu un simplu "hei...", după care am vorbit.. uite, cum vorbesc cu tine, am dezbătut subiecte, vorbeam la alt nivel.
Pană în ziua când i-am spus "Care ar fi procentajul în care noi doi, bem o cafea azi la ora 4 la o terasă?"
Iar ea mi-a zis "99 la sută dacă vin".
Am zâmbit ușor, îmi plăcea de ea, era altfel. Ne-am întâlnit, ne-am plimbat puțin, după care, s-a înserat și am mers la un restaurant sa bem un pahar de vin.
Dar problema era că, ea imi spuse dinainte "Nu încerca să faci ceva, că nu vreau, ne întâlnim doar ca doi amici".
Și mi-a pus capac cu asta, nu știam ce să fac, eu o voiam defapt, dar am continuat, cu puțină reținere desigur.
  După ce am termiant primul pahar de vin, vedeam in ochii ei verzi, sclipitori, cum mă privea... cu un zâmbet, fermecător ca sa zic.
După care am aplicat parapsihologia!
I-am zis așa "terminăm vinul, și te conduc, ca deja e 10"
Știam, că firea ei, puternică, nu va accepta un ordin.
La care ea: "Dar ce? te cheamă cineva acasă? "
"mai cumpară două pahare de vin"
am zis "ești sigură?"
"da."
Bun, zis și făcut, cumpăr încă două pahare de vin .
Ajungem la jumătatea paharului, deja se abținea să nu râdă.
Și i-am zis, hai să jucăm un joculeț, tu te uiți la o persoană din acest bar, și eu iți spun tot despre persoana respectivă..
A acceptat, a inceput să-mi  arate unu altu, desigur, eu nu știam tot despre persoanele alea, dar știam să dau detalii similare.
După care i-am zis "ok acum e rândul meu, măcar o persoană încearcă să o citesti"
Mi-a spus "ok, una doar.."
Si i-am zis "uităte in ochii mei, fără să clipești măcar, și citește-mă"
Nu putea  nici să se uite la mine, dapăi să mai zica ceva despre mine, dar in acest timp, fețele noastre erau tot mai apropiate.
Era o tensiune foarte mare între noi, intensitate, și momentul a ajuns, nu pot să spun cu exactitate cine a făcut primul pas, dar știu că în momentul dinaintea sărutului, am oprit-o.
Și i-am spus "Nu, stai două secunde, dă-mi te rog telefonul tău"
Mi-a dat telefonul, era șocată, se simțea jenată, am refuzat-o.
Și în telefon am scris intr-un mesaj:

"E o seară diferită,
Desigur, de nimeni iubită...
Dar totuși aș vrea să știi,
Pe tine te-aș putea iubi.
Atât de spus, eu am avut
Iar acum, o să te sărut"

I-am spus "recită cu voce tare ce am scris acolo", după ce a citit ultima frază, am  luat-o efectiv de cap, era momentul, mă gândeam - acum ori niciodată - și am sărutat-o, crede-mă nu mă puteam opri... îi simțeam gustul de vin rosu, cu buzele dulci, era... perfect.
După care, se uita la mine, aproape că avea lacrimi in ochi.
Știam, că  e deajuns incât să se îndrăgostească nebunește.
Și în seara aceea am conduso acasă.
După care a fost totul, frumos, și in ziua de azi, oameni dragi, e mama copilului meu.

....cam asta ar fi , o cucerire... de moment... de aici trebuie sa improvizați voi... ca să nu se stingă 'flacăra' ...:) Succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu