sâmbătă, 4 martie 2017

In drum spre casa...


Suntem copleșiți de sentimente
Viaţa ne pune la-ncercare
In vremurile astea violente
Mă doare sufletul,
Mă doare.

Mă atașez ușor și nu-i ușor
Iar asta-i o problemă sufletească
Ești bun doar în folosul lor
Cât timp îţi poate corpul să muncească.

Iar dacă vei cădea într-un final
Să nu te-aștepţi să nu fi părăsit
Căci tristul adevăr dar și real
E că vei fi uitat și-nlocuit.

Și nu m-ar afecta toate acestea
Dacă familia-mi este aproape
Mai bine sărac dar totuși lângă ei
Decât vreun ban zgârcit să mă îngroape

Străinătate, străinătate...
Îţi vom duce dorul oare?
Ne-ai oferit iubire,lacrimi și de toate
Dar dorul de Românie doare.

Venim acasă,cu sabia în teacă...
Căci nu am scos-o nici măcar odată,
Venim acasă dragă Românie,
Sper să ne primești încă odată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu