joi, 1 septembrie 2016

Viața unui câine...

Țin minte cu-n-duioșare,
Acea zi de vară în care
M-ai zărit cu admirare
Și m-ai luat,
De l-adăpost...

Te-am iubit din prima zi,
Te-am iubit enorm, să știi
Stăpânul meu voiam să fii,
Iar ca semn de mulțumire,
Sufletul ți-am oferit...

Ne-nțelegeam perfect,
Zilnic lucruri mă-nvățai...
Eu prindeam puțin mai greu
Dar tu totuși,
Mă iubeai...

Mă-nvățai cum să atac,
Mă-nvățai să fiu mai tare
Nu întelegeam pe-atunci,
De ce...
De ce oare?

După scurt timp am ajuns,
Față-n-față, un câine mic
Simțeam fiori in mine, când
L-am sfâșiat!
Pe inamic...

Nu am înțeles de ce?
De ce omor semenii mei?
Credeam că vor fi niște prieteni,
Cum ești si tu...
Sau nu mai vrei?

Am luptat zilnic aproape,

Simțeam o poftă de sânge
O poftă crudă pentru care,
Auzeam p-altu'
Cum plânge...

A mai trecut un an, eram
Față-n-față cu un pitbull,
M-am uitat în ochii tăi
Întrebându-te: "ești sigur?"
Dar degeaba
Eram singur...

Lupta anului sfârșise,
Inamicul mă învinse...
Cu pași de sânge și bătut
Spre tine mă-ndrept, să cer
Un ultim...
Un ultim sărut,
Celui care m-a vândut!

Morala: bogăția ta, durerea altuia...cine-i monstrul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu