joi, 1 septembrie 2016

Inimăăă, inimăăă!

Te simt...zilnic, cum te zbați,
Te simt la fiecare minut.
Te simt căci mă ții în viață,
Chiar de când am apărut!

Ești esența vieții mele,
Ești tot ce inseamnă viață!
Ești motivul pentru care,
Zi de zi mă spăl pe față!

Te hrănești cu sentimente,
Singură ți le oferi...
Iartă-mi creierul "inapt",
Dacă te-a făcut să suferi...

Ești puternică, ești lașă,
Ești emoția sublimă,
Ești, în versurile mele;
A mea dulce inimă!

Îți mulțumesc că îmi oferi,
Șansa eternă să iubesc,
Fără tine-aș fi o floare,
Gata să mă ofilesc...

Prin tine simt tot ce trece,
Simt bătaia-n pieptul meu,
Fără tine n-aș putea,
Să cred intr-un Dumnezeu'!

Te iubesc căci mă iubești,
Și vreau să îți mulțumesc,
Mă păstrezi mereu în viață...
Să am tot ce îmi doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu