vineri, 4 septembrie 2015

two worlds...

Ies afară, alerg pe scări...
Mi-a ajuns atâta vreme, 
Intru in magazin, cumpar țigări, 
Scot una, dar...parcă mi' lene. 
Bricheta nu merge, e obositor... 
Dar la fiecare scânteie, o zăresc. 
Continui s-apăs de atâta dor... 
Dor de persoana ce-o iubesc. 
Mă scutur și-mi revin, arunc țigara, 
Nu are sens să o fumez, 
Înaintez aproape că-mi văd scara,
Dorul revine, parcă delirez... 
Îs două lumi diferite, unde sunt? 
Intr-un vis etern mă tot ascund. 
Ajung în față, mă opresc... 
Ceva nu miroase bine, 
Mirosul care nu mi-l doresc, 
Mirosul ce-l aveai atunci pe tine. 
Nu era orice fel de parfum... 
Era ceva unic, diferit de ele. 
Parfumul tău, gustul buzelor mele. 
Deschid ochii, sunt tot aici... 
Ajung la usă, ușa deschisă, 
Hmmm, cine-a mai fost aici? 
Realitatea e compromisă? 
Mă consolez că am uitat... 
Iau o sticlă de vin demi-sec, 
Ajung în cameră, mă trântesc în pat, 
Gândurile intense să mi le înec...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu