duminică, 7 februarie 2016

Tata...

Ce faci tată? Cum ești? Bine?
Aud șoapte, te aud pe tine,
În a mele gânduri ești...
Tot ce însemni tu, pentru mine.

Țin minte mult prea puține,
Ca să pot să te descriu...
Când eram mic, tot ce-mi doream
Ca tine tată, eu să fiu!

Anii au trecut acum,
Și visele mi s-au schimbat,
Iar tu erai tiparul meu,
Cu o vorbă tu, m-ai îndrumat,

Mă simțeam în siguranță,
Fiindcă te știam acolo,
Cu o sticlă de burbon,
Și un pachet de marllboro.

Nu voi uita niciodată,
Cuvintele ce le-ai rostit...
"Copilul meu, în astă viață,
Tot timpul să fii pregătit!"


Îmi amintesc, tată drag,
Când am căzut, te-am enervat,
De jos tu m-ai luat, spunându-mi:
"Cătă, fii bărbat!"

Dar azi, tată, tu ai căzut...
Și regret enorm, îți zic!
Că nu am fost acolo, tată,
Acolo ca să te ridic !!!


Dar te-ai ridicat tu singur...
Iar de azi, eu îți promit!
Singurul meu prieten va fi,
Cerul înzăpezit!


Când unul vine, altul pleacă,
Dar uneori, oameni iubiți...
Pleacă din a noastră viață,
Ca noi să fim și mai uniți.


Te iubim, ai fost și ești exemplul nostru în viață.
Adio tată drag,

Vei rămâne în inimile noastre,
Pentru totdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu